[OpenData] Open Data week in Jarkata

Trang - School for Kids Vietnam trang at school4kidsvn.org
Thu Sep 1 16:41:48 ICT 2016

Em thì lại bận cả ngày thứ 7 mất rồi ạ. Chỉ có tối thứ 7 hoặc lúc nào đó
trong ngày CN thôi

*------Nguyen Thu Trang*
*, *Contact me: [image: Facebook]
<http://www.facebook.com/profile.php?id=601687830> [image: Twitter]
<https://twitter.com/#%21/titnchip> [image: LinkedIn]
<http://vn.linkedin.com/pub/trang-nguyen/39/aa/503> [image: Skype]
 trang3019
My photo blog: http://trang3019.tumblr.com/

XÂY TRƯỜNG CHO EM | SCHOOL FOR KIDS VIETNAM
*We don't just build a school. We build HOPE. And YOU are making it happen
with us.*
http://xaytruongchoem.com | http://school4kidsvn.org

<http://xaytruongchoem.com>